Isnin, 24 Januari 2011

Bakal menjelang : Siri JDK Zon Tengah


Pertama dan selamanya marilah sama2 kita panjatkan syukur kepada Allah SWT kerana telah mengizinkan saya dan para pembaca untuk singgah di laman ini. Pertamanya saya pohon seribu kemaafan kerana sudah lama tidak meng"post" apa2 entry baru di sini. Mungkin tiada kesempatan untuk saya mengemaskini tapak permata16 ini. Asif jiddan. Cuma untuk makluman semua , semasa di Kursus Jati Diri dan Kesukarelawanan Remaja 2010/2011 saya telah mengambil inisiatif untuk menulis catatan perjalanan harian ketika di sana untuk coretan di tapak permata16 ini. Cuma saya pohon maaf sekali lagi kerana ketika ini saya ada keperluan lain yang harus segera saya selesaikan. Pohon maaf sekali lagi. Dan untuk semua ahli Permata16 , antunna bolehla mengupdate blog ini dan mungkin antunna juga boleh menceritakan pengalaman dan hikmah yang antunna perolehi di JDK masing2 . Wallahu`alam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan